úterý 21. května 2013

Get Your Freak On - 15 Weird Facts

Dnes mám pro vás své historicky první video, jedná se o tag, který je jedním z mojich nejoblíbenější na ytb. Tento tag je už poněkud starší, ale patří mezi mé nejoblíbenější, takže bylo jasné, že ho natočím. Strašně jsem se na tohle video těšila... No upřímě v závěru jsem ze sebe byla zklamaná nedokázala jsem říct všechno, co jsem chtěla vám chtěla sdělit. No a po videu mě napadlo asi tak sto miliónů věcí, které jsem mohla říct, ale neudělala jsem to. 
Každopádně tohle není určitě mé poslední video, protože mě je baví točit a už jich mám naplánovaných několik. A ráda bych se vás taky zeptala na nějaké přání na video, jestli chcete třeba nějaký tutorial, tag nebo Q&A... Pokud vás něco napadne tak to určitě napište dolů do komentářů. Taky mi pište jestli se vám video líbilo a co byste chtěli změnit. Ale zase na druhou stranu zase s kvalitou nic neudělám. Podle programu ve kterém upravuji videa jsem video uložila v HD kvalitě, ale podle toho, jak jsem se na něj potom dívala tak to tak moc nevypadá. Mrzí mě, že v tomhle videu nejsem nejlépe nalíčená atd. Každopádně objednávala jsem si paletku stínů takže v příštím videu to bude snad lepší.


MÁM NA SOBĚ:
- pudr - Dermacol
- linky - Miss sporty (Cat´s Eyes Liner)
- lesk na rty - Miss sporty
- řasenka - Rimmel (Volume Fkash Scandal Eyes Mascara)

Žádné komentáře:

Okomentovat