neděle 26. května 2013

Nákupy - Květen 2013



Tak konečně jsem se dostala k natočení videa, toho, co jsem si za poslední měsíc koupila. Mě přijde, že toho je docela dost, ale na druhou stranu každý bere jako hodně věcí jinak. Ale konečně k videu, je rozhodně lepší než to předchozí přece jen, ale mám strašný problém s ytb, videa nahrává, ale nekončně dlouho, tak se chci zeptat jestli je to normální. Ještě bych se chtěla zeptat, jestli někdo nevíte jak si můžu vybrat tu miniaturu u videí a nikde to nemůžu najít...

Věřím, že aspoň někdo jste se na tohle video těšili stejně jako já. Ovšem před kamerou se pořád necítím nejlíp, ale asi to chce jen trochu cviku. Tak doufám, že vás videem (nebo fotkami) aspoň trošku zaujmu.






MÁM NA SOBĚ:
-tužka Rimmel London (Exaggerate Water Poof Eye Definer)
-řasenka Rimmel London (Volume Flash Scandal Eyes Mascara)
-stíny Essence (Eye Shodow)
-síny ELF (100 Eye Shadow Shades)
-pudr Dermacol
-svetr H&M
-tričko Orsay
-laky: (červený) S-he - 40, (zlaté třpytky) H&M - into the wild

UKAZUJI VÁM:
-kabelka (390,-)
-eye shadow brush - Essence (39,-)
-eye shadow - Essence (44,-)
-džínová košile
-pudr - Dermacol (do 150,-)
-tílko - Tally Weijl (180,-)
-tričko - Prostějov (50,-)

Make up, který jsem zkoušela: Dnešní makeup: Rolling Pink Stones

Žádné komentáře:

Okomentovat